UNDER 60

Imorse är jag 4,9kg lättare sen jag kom hem från Tyskland. Hur skönt är inte det? KÄNNS TOTALT underbart! Detta betyder att jag har gått ner ungefär 1,5kg mer än det jag gick upp. Mitt mål var att nå vikten som jag hade när jag tränade som mest, 58kg. Men jag funderar på om det verkligen är tillräckligt. Kanske borde jag gå ner till 55kg, eller 56kg. Jag vet inte än. Kanske skulle jag gå ner först och sedan försöka bygga muskler och försöka finslipa kroppen. Jag är sjukt trött på mina lår. Det märks på magen, armarna och höfterna att jag har gått ner, ja till och med på rumpan. Men inte ett skit på låren. DE ÄR ENORMA! Eller så kanske det är för att jag ser dem som två gigantiska ufon som jag inte märker någon skillnad, viss skillnad är det väl men itne alls i samma utsträckning som med resten av kroppen.
Frustrerande och det är det jag drömmer om som mest, mindre lår. Vi får se hur detta går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0