JEANS



TITTA BARA VA UNDERBART! har inte använt dehär jeansen på kanske 1,5 år. Har nog glömt hur mycket jag älskar dom! Har inte haft dem för att jag inte har kunnat haft dem utan för att jag konstant använt endast leggins. Leggins är helt underbart men jeans, det är bara perfekt. Speciellt dessa underbara i storleken S från bikbok. Har aldrig tyckt om billiga jeans men om de sitter såhär bra i storlek S och man syr in dem från knäna och neråt så är det underbart. I LOVE them! Förresten så är ägaren till dessa jeans officiellt inte singel längre. (hur officiellt då är frågan)
Men en till sak som har hänt är att jag har tappat bort min bebis, min älskling, när jag var och tränade igår = MIN SMINKVÄSKA ;( mitt liv suger eller vadå? är det tacken för att man försöker hålla kroppen i form? /Cry. Men jag ska ju gå och träna idag också så jag hade tänkt att jag kanske får tillbaka den då! För vem vill egentligen använda någon annans smink? Alla vet ju att man kan få ögoninflamationer och shit om man får in främmande bakterier i ögonen.

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0