ENSAM HEMMA

Så vad gör man när man är ensam hemma hos sin pojkvän? Tja du det är en bra fråga. Igår lyckades jag sova till tolv men inte idag. Det betyder att jag har två timmar extra att döda. Kanske bära ner lite koppar från kaffenarkomanens rum kanske. Jag tog ju med min dator eftersom jag visste att jag skulle spendera en del tid själv både på torsdag och fredag men nu visade det sig ju att han ska jobba kväll i helgen och kommer vara borta från mig 10 timmar extra per dag. Inte okej säger jag! Men det är väl bara att gilla läget. Om jag inte hade börjat spela wow igen så hade jag nog klättrat på väggarna eftersom jag inte får spela Assasin Creed på boxet eftersom nörden själv håller på att klara ut det! AUUUGH.
Morgondagen hade jag iallafall bestämt mig för att ägna åt min speciallitet, baka. Och laga mat, något som jag aldrig lagat förut. Det blir Krämbullar. Och till middag hade jag tänkt att göra fläskfille i kantarellsås med smörslungad sparris och hasselbackspotatis. På söndag blir det bakpotatis med en familjeröra till. Inte helt fel helgsmat måste jag säga själv, om jag nu lyckas laga detta, det är ju en annan femma.

over and out!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0