MYV

Miyavi, för många år sedan förändrade du mitt liv för evigt. Du öppnade en helt ny värld för mig, som fick mig att drömma om nya saker. Att se dig live är bland de allra bästa saker som hänt mig i hela mitt liv, vi snackar topp 5. Jag önskar jag kunde ha sett dig 2009 också. Men saker går inte alltid som man vill. Jag hoppas dock att jag än dag ska få se dig på din hemma plan, eftersom jag redan sett dig på min.
Det du gör är mer än musik, så fort jag går på konsert tänker jag tillbaka på Miyavi konserten på Tyrol, jag köade i minst 10 timmar och blir nostalgisk av all den förväntad den dagen innebar, det var så underbart.
Jag hoppas verkligen jag får se dig igen, för varje gång jag får se ett liveband så fyller den mig med glädje, men det är inte alls den glädje du gav mig den första juli 2008. Det var magiskt. Du är underbar, jag älskar vad du gör, sluta aldrig leva och sluta aldrig drömma. Det är vad du får mig att göra.

Kommentarer
Postat av: iisaacson

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG VINNA DEN HÄR TÄVLINGEN!

alla som röstar på min klänning får en länk på min blogg!

men då får ni skriva i en kommentar till mig att ni har röstat ! :)

skulle verkligen betyda mycket om ni röstade, så snälla!

ge den gärna 5 stjärnor ^^

ligger i topp 100 nu, och skulle vara jäte bra om jag behöll den platsen tills den 18/7

för då kommer jag vidare till final!

direktlänk: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4VhpjFy7ATPhv1FeKVGfweiwfU7qFQI7jnmGsYCsrSQcGT5Qm9vZ#Gallery



ber om ursäkt om du/ni inte vill ha sån här ''reklam'' på din/eran blogg

eller om jag av någon anledning har lyckats skicka den här till dig två gånger! :)

2011-06-24 @ 23:14:49
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Jag skulle bli otroligt glad om du kunde ta lite av din värdefulla tid och rösta 5-stjärnigt på min klänning.



Länk:

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=1JReXo92UCLofpPsLUkcEGwhIkKN3hhqryKCbG4vICZlrmT254T8#Gallery



Är otroligt tacksam om du röstar! <3

2011-06-25 @ 03:13:32
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0