2010

Gjorde jag något år 2010 som jag aldrig gjort förut?
Piercat naveln, köpt en dator, börjat jobba innom vården vilekt jag aldrig trodde skulle hända, flyttade till tyskland, och festade mer än jag gjort någonsin

Blev någon nära mig förälder i år?
Nej

Dog någon som stod mig nära?
Nej

Gjorde du något du inte trodde att du skulle klara av?
Började jobba inom vården.

Bästa köpet?
Min dator helt klart och min skjorta från Hollister I LOOOVE IT.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom handleden och knäna har jag nog inte haft några större problem. Skaffade mig en förkylning också, är nästan aldrig förkyld.

Vad spenderade du mest pengar på?
I stora drag? Alkohol

Största misstaget?
Dålig ekonomisk översikt

Vad har gjort dig riktigt glad?
Mina vänner helt klart.

Vad önskar du att du hade gjort mer?
TRÄNAT och Träffat Mp07 mer.

Något du önskade och fick?
Den perfekta mannen. Men han är tyvärr inte min.

Något du önskade dig men inte fick?
Den perfekta mannen igen?

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Oj, det minns jag faktiskt inte. Förutom att jag firade med familjen.

Vad fick dig att må bra?
Där också, mina vänner

De bästa nya människorna du träffade?
Synøve älskade Synøve Vang, Tim Juhlin och Amandus Johansson, dock så träffade jag ju inte Amandus för första gången iår. 

Vem saknade du?
Linnéa Gabrielsson och Viktoria Boström, har inte träffat dem på så länge.
Och min kusin Emma Hansson Ruge

Vad är du mest stolt över?
Att jag tror jag äntligen bestämt mig för vad jag vill bli när jag blir stor.

Största musikaliska upptäckten?
Det är för utspritt för att komma på något

Högsta önskan inför 2011?
Att jag ska träna mer och bli hälsosammare. Och att jag äntligen får flytta till Umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0