WORK WORK

Idag har jag träningsvärk! Magen är en helt annan planet känns det som. DET GÖR SÅ ONT! Hade väldigt ont igår så det var näst intill omöjligt att göra några situps alls igår. Men idag är det värre, antagligen för att jag gjorde massa magövningar iallafall haha.
Nu sitter jag och gör absolut ingenting. Vill titta på Chuck men borde både städa och duscha. Så jag tror jag ska börja med det sistnämda och sedan gå in på städningen. Jag städar ju hotellrum och det ska gå fort så då borde jag väl kunna städa mitt eget rum fort?

Idag ska jag jobba i hemtjänsten igen, jag har beställt arbetskläder till det :D åh jag är så exhalterad! Har beställt två tröjor, ni vet sånna som alla i grey's anathomy har! Jag berättade för mamma och hon tyckte det var världens mest lysande idé så jag tänkte varför inte? Jag kommer ju förmodligen jobba där i sommar så då blir det ju ännu bättre!
Ska jobba till nio men sist jag skulle jobba till nio så hade de skrivit in mig till halv tio istället, det är nog det värsta med att jobba kväll. Du får exakt lika mycket om du jobbar till nio eller halv tio men du får en halvtimmes rast om du jobbar till halv tio. Det är fem timmars arbete och det klarar man lätt utan rast! Men vi får se hur det blir. Nu måste jag iallafall hoppa in i Duschen :)

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0