STÄDARE?

JAJAMÄN. Inget att hoppa allt för högt för men jag trivdes och jag ser fram emot att jobba imorgon också! Den här veckan är det fullt ons-lör så det blir ju lite mer än jag sett på senaste tiden. Det som är jobbigt när man inte får jobba på ett tag är att det känns jobbigt att gå och arbeta, trivs inte alls med att inte få ha någonting att syssla med på dagarna.

Hittade en låt som jag inte lyssnat på på jätte länge! Jätte läskigt att se en låt titel, inte veta vad det är och klicka på den och flyllas av alla minnen av den som den har brännt in i en. Krezip - Sweet Goodbyes. Jag är ju en hejare på låttexter så det var en chock att kunna halva låten utan att ha hört den på säkert ett halvår? Men den är heeeelt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0