SMILE LIKE YOU MEAN IT

Bra låt. Men använde det endast för att jag inte har någon titel.
Imorse ringde de mig och ville att jag skulle jobba. Jag började gråta, låter kanske jätte fånigt(det är det också). Men jag var så säker på att de inte skulle behöva mig idag på jobbet att det var en chock när mobilen ringde, jag hade sovit dåligt och ville verkligen inte jobba. sen är jag otroligt känslig på morgonen, jag kan bli jätte arg och jag kan bli jätte ledsen. Så idag grät jag floder i min säng för att jag var tvungen att tjäna pengar. Hur sjuk jag nu är. Men jag kom ju till jobbet iallafall. Så nu sitter jag här och ska se på chuck innan jag ska krypa ner i sängen och se på ännu mer chuck. Imorgon ska jag tvätta och träna! YEAAAH. Sen är det vägning också!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0