SMILE LIKE YOU MEAN IT 2.0

Save some face, you know you've only got one
Change your ways while you're young
Boy, one day you'll be a man
Oh girl, he'll help you understand
Smile like you mean it
Smile like you mean it

Nej det kommer han inte.

Har ni haft känslan att något är rätt, och sen säger någon att det är fel. Men hur mycket ni än kan lita på den källan så känns det ändå som det är rätt. Att vad de än säger så har de fel. Precis så känner jag.
Men det finns ändå ingen som kan bevisa att jag har rätt, förutom källan. Snälla bevisa att jag har rätt en dag. För jag är värd det.

Förresten så måste ni veta att Shirley Bassey har en helt underbar röst. Minns ni den gamla falkon reklamen med falken som dyker ner i ett vattenfall i slutet? det är en låt av Shirley Bassey i den reklamen, where do I begin. Så jävla bra låt.

Min sjätte arbetsdag i rad avslutas som vanligt med Chuck, fast säsong 4.

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0