MONEY TALKS

Imorgon ska jag gå på introduktion på mitt andra vik jobb. Visst det är jätte kul att få prova på en ny del av arbetslivet men vafan VARFÖR VIK?! Hade fått jobba 7-16 imorgon om jag nu inte hade haft fått introduktion redan. Sånt suger men Jobb som jobb.

Idag gick träningen skitdåligt, känner mig riktigt matt efter att ha varit sjuk en hel vecka. Orkar inte ens hälften av vad jag gjorde för drygt en vecka sen. Men det kommer igen hoppas jag. Men vi kör imorgon igen :) dessutom har jag tappat 3,9kg nu :D Gud så glad jag blev när jag såg det. Och ändå så äter jag inte annorlunda alls :)

Men nu ska jag se på chuck och sova för imorgon blir det jobb :)

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0