040211

En av mina drömmar här i livet, som SKA bli sann, är att se David Guetta LIVE. Gud det skulle vara helt galet underbart. Det är en av de få djs som jag tycker håller så hög standard på så stort antal av sina låtar. vi snackar 90% här, minst! Samma sak med Deadmau5, fast jag har lite färre favoriter hos honom än David. Så vem är på att åka och se David när han kommer tillbaka till Europa? I LOVE HIM!!!
Nu låter jag som en hop 13åringar som inte har insett att Justin Bieber inte har fått hår under armarna än. Men seriöst, killens musik ger mig gåshud, om och om igen.

Köpte ett knäskydd idag eftersom jag har så jävla *** ont i knät både under och efter träningarna, det har till och med utvecklats till en 24/7 kamp. Förhoppningsvis ska det bli bättre med detta och mitt knä ska vara "normalt" igen till måndag så jag kan ta upp min 5dagars träning. Riktigt surt att jag fick skära ner denhär veckan. Blev endast två gånger, hoppade tis+ons för knät och blev inringd imorse för jobb. Så tja, man får väl vara glad för lite jobb också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0