Speciell morgon

Va så trött att jag somnar sittandes väntande på min S-bahn i morse, missar den, blir väckt av två killar brevid mig som frågar om jag har eld, det luktar sött, jag springer till första S-bahn jag ser för att komma där ifrån. Det visade sig att det var tåget till Offenbach - hoppar av på Konstablewache, går till rätt perrong och somnar sittandes där också, jag var så jäääääävla trött. Vaknar och tar mitt tåg till Darmstat för att komma hem. Istället för att hoppa av halvvägs så somnar jag så djupt på tåget att jag vaknar i Darmstat... ja jag ville ju åka på utflykt till Darmstat men inte yrvaken på morgonen. Jag får vänta 10 minuter innan tåget tillbaka ska åka och denhär gången så kom jag av på rätt station. Jag går hem som en zombie för jag är så trött. Äter jellybeans för sockrets skull. Kommer hem, skär ett par mackor, brer dem och sen går ner på mitt rum. När jag låg i sängen var klockan 09.20. Fan va jag sov.

Jag börjar få en finne på örat, världens mest obekväma ställe, det gör ont.

Jag är trött

/Leona

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen, tufft liv......Längtar oxå efter dig. Hur går det med bilden på din kappa????? Själv har jag oxå varit lite off angånde det jag sa i luren. Var på akuten idag och fick ny medicin är helt sluuuuuuut Men det blir bättre alldeles säkert. Massor av kramar från din egen lilla mamma

2010-09-26 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0