Natten till Torsdag 100930

Petra - Ich LIEBE dich.
Jag har knappt kännt dig två veckor men du är en underbar och pryd kvinna som jobbar på bank.

Som ni kan gissa så har jag spenderat kvällen med Petra! Det blev thaimat och sedan starbucks där vi satt och pratade om allt och inget tills de stängde. Så vi tog en buss till Sachsenhausen för att jag ville se om Matt jobbade. Ja jag vet, jag är lite småförälskad i killen. Men imorgon Petra, då är det allt eller inget.
Väl på O'd (Matt jobbade inte) så hedde jag sönder ett glas, det var min första apfelwein och jag hade tagit två klunkar. SÅ PINSAMT för jag va ju nykter. Har aldrig hänt förut, men jag är ju rätt klumpig. Men en kille som va på sin svensexa köpte en ny åt mig, snäll som han var. Han hade typ älvvingar på ryggen, och gubbkeps, väldigt dålig kombination. Men det var snällt av honom och hans vän började prata med mig och Petra, han var medelålders men det känndes att han tyckte att han var cool som pratade med så unga och vackra skönheter. Lite pinsamt men aja. Sen träffade vi en tjej från Texas som hade flyttat hit IDAG och hennes polske pojkvän och hans bror. Väldigt trevligt sällskap med hennes pojkvän - ja alltså det lät som en jävligt full rysk kille som försökte prata engelska. Så det blev en del tyska blandas engelska. Och vi kom att prata om isländska. Aja sak samma. Vi ska träffa texastjejen imorgon. Väldigt trevlig filur med ingen texas dialekt, det var mer som frun till the Chief i Greys anatomy. Ja det låter långsökt men det är det inte.

Så nu sitter jag och väntar på att Chirs ska vakna och pratar med käraste Sonson, Ja jag vet att det är riki men du kommer verkligen att ALLTID vara Sonson för mig. Varesig du vill det eller inte. han kanske kommer och hälsar på :) Det är ju så billgt om man åker med ryanair även fast det suger GETPUNG. Nej nu ska vi inte vara sånna. Jag borde verkligen sova snart men jag kan inte, jag är på locnville humör, FAN VA JAG ÄLSKAR DET BANDET. Tvillingbröder snygga som få och jag bara drägglar. Nej nu ska jag ge mig. Simon har fått mig på cphumör :)

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0