Myskväll

Idag så har jag jobbat, mycket trevligt leka med lego får inte alla göra på jobbet. Sen så blev det en dusch och prata lite med Chris innan han skulle sova och jag skulle bege mig till Merianplatz för att träffa söta Petra på ett café. Vi pratade om allt och ingenting i ett par timmar innan vi begav oss hem till henne och såg på South Park på tyska. YaY TIMMY! Vi snackade om helgen vilket känns som JÄVLIGT långt bort på måndagar men det går faktiskt fruktansvärt fort. Det vankas bio på fredag :D. Sen när jag hade vairt på REWE i myzeil vid 23.30 så gick jag till Hauptwache i regnet. BRR, sen när jag gick ner till S-bahn perrongen så såg jag flera möss. Jag har sett en mus där förut men nu såg jag tre! Sen när jag satt mig ner mellan en asiatisk tjej och en kille så kom det flera. jag kunde räkna till 8 på samma gång. När de kom för nära så började den asiatiska tjejen pipa värre än mössen (hon satt på kanten också) det kom ut fler möss också och de sprang hit och dit. Det var lite extremt. Sedan började jag prata med killen om mössen och sen visade det sig att han var en student från Ungern, han fick mitt namn så han kunde adda mig på facebook. Han var trevlig och onykter haha. Men när jag skulle skaka hans hand så försökte han kyssa den haha aww. Söt nörd om man kan säga så.

Väl hemma på min station så regnade det förfärligt och jag bestämde mig för att ta bussen hem. Snygg kille skulle med OJA! Han frågade när bussen skulle komma och jag sa 13 över. Sen när jag skulle gå av så sa han
- Du är inte härifrån va?
- Nej jag är från Sverige.
- Och du jobbar här? Som en aupair?
- Hehe ja det gör jag
- Det är ett underbart ställe att vara aupair på *tandkrämsleende*
- Hehe jo det är det
- Sköt om dig, hej då!
- Hej då.

Mums. Nej nu ska jag se lite på bleach och äta mina tjocka salta pinnar. MUMMA.

/Leona

Kommentarer
Postat av: Mamma

MÖSS!!!!!! Hjälp. Fy va äckligt. Jag hade stått upp på bänken och haft panik. Du är tuff du

2010-09-29 @ 08:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0