Mr Dwyer

Igår, det var torsdag och det var karaoke kväll på o'dwyers men ingen ville gå ut för vi ska gå ut idag. Men det hindrade inte mig från att åka in. Jag vägrade att bara sitta hemma för det är så otroligt tråkigt så jag bestämde mig för att åka och säga hej till Harry som jobbar på O'ds han måste vara väldens sötaste gubbe haha. Så jag begav mig mot stationen efter Angelicas omtanke och orkade inte stressa så jag gick in på banken och tog ut pengar innan jag åkte. Men precis när jag har parkerat min cykel så kommer det där jävla tåget och jag vägrade springa så jag gick lungt och sansat och eftersom klockan var efter tio så gick inte tågen mer än en gång i halvtimmen. GAAH så jag skulle få vänta 28 min enligt tidtabellen. Då började det bli lite läskigt men jag tog nästa tåg åt andra hållet och hoppade av i Langen där nästa tåg in till stan skulle gå ifrån. Då slapp jag vänta lika länge i allafall.

När jag kom till O'ds vid 22.40 så frågade jag Eric var Harry var för jag såg han inte. De visste inte heller och han trodde att han skulle komma till elva. Så jag köpte en apfelwein och väntade. Klockan elva så kom Eric och sa att Harry skulle bli försenad men han skulle konmma snart och 23.15 kom han äntligen! Jag beställde en Captain n Coke med citron som jag vill ha den och Eric sprang och letade Citron men han hittade ingen. Så jag fick min Captain med lime istället gratis för att han inte ville förolämpa mig haha. Jag pratade lite med Harry och bad om ursäkt för att jag inte kom förra fredagen och pratade ganska mycket med Eric. Sen träffade jag en annan stammistjej som är tysk (vad hon heter minns jag inte) men hon hade sagt upp sig från sitt "skitjobb" som hon sa och firade.
Sedan introducerade Harry mig för Tony som var väldigt stolt att han har hade blivit tillfrågad att göra en av rösterna till blindmuseumet här i frankfurt. Sedan fick jag veta att det var Tony Dwyer som hade skapat O'dwyers och vad glad jag blev :D. Vi pratade en del och sedan var han tvungen att åka till en annan pub han ägde i Neu Isenburg.
Jag klagade på Harry att de inte hade någon citron och även fast Eric redan hade letat det så var han fast besluten att hitta en. Eftersom jag kännde mig säker på att det inte fanns någon så sa jag att jag skulle sjunga om han hittade en. Det gjorde han och jag fick en extra fin Captain and coke, jag ångrade mitt löfte djupt och efter att jag hade börjat smutta på drinken som Tony bjudit mig på så bestämde jag mig för att kolla upp sångregistret. Det stod en annan tjej där och hon började prata med mig på engelska, det visade sig att hon var från philadelphia, USA. Vi bestämde oss för att vi skulle sjunga en låt tillsammans och tyvärr så blev det Britney Spears - Toxic. Toxic är en av de två bra låtar Brittan har gjort enligt mig och så, MEN den är aldeles för hög för mig, och hon erkännde att den var det för henne också. Hon introducerade mig för hennes vän Abraham, jag trodde de reste tillsammans men de hade precis träffats och han kom från Los Angeles. Vi skulle sjunga en till låt tillsammans men missade vårat upprop så ca 5 fulla killar stod på scen när vi missat halva låten, vi kastade oss upp och började sjunga vi också. Mitt nya halsband gick sönder :( men det ska jag nog kunna laga.  Det visade sig att det var galet mycket folk från samma hostel som Kristin och Abraham och det var några britter men mest amerikaner. De var jätte trevliga allihopa och de frågade om jag skulle följa med på nästa ställe. Men jag hade frågat Harry om han kunde skjutsa hem mig för Toxic gjorde att jag missade mitt sista tåg hem haha. (Även att Eric filmade HELA skiten)
Så jag satt kvar i baren när de hade gått och insåg att jag inte hade tagit Kristins namn och rusade ut för vi var ju tvungna att facebooka!
Men jag satt där och drack en till Captain och hade väldigt trevligt (bortsett från en jätte full fransman och en lika full tysk/irländare) Simon tittade förbi och de hade gissartävling på min ålder men de var mest dumma haha. Simon kom och tittade förbi, försvann lika snabbt och kom tillbaka igen som han blev framtrollad ur en låda. Matt berättade att han skulle raka av halva skägget (på vänster sida) för att det skulle betyda tur för någon match, och det börjades dricka shottar lite här och lite där. Jag träffade också en kille som hette Christian, en ganska snygg kille med dreads och snakebites. Han var... läskigt lik Tom Kaulitz när han hade sina dreads kvar. Samma stil och allting, bara att "Chrisi" hade två piercingar i läppen. Chrisi som han sa att han kallades, gud vad jag skrattade jag berättade att det var det mest bögiga smeknamnet jag hört. Sen drog vi allihopa där ifrån, tror vi tappade Irländaren, Matt och Chrisi på vägen så vi fortsatte vidare. Jag och Harry hittade hem till mig helt otroligt och jag var så jääävla kissnödig jag var tvungen att åka hem på en gång istället för att hämta cykeln på stationen.

Harry och Eric



Harry!



Jag, Harry och Tony Dwyer



Nej nu ska jag hoppa in i duschen för ikväll blir det utgång.

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0