Jelly Beans




Jag är kär - inte i vanliga tråkiga jelly beans utan The REAL deal Jelly Beans, från märket Jelly Beans. Det finns så många smaker, 50 vad jag vet om faktiskt. Och jag köpte min andra påse jelly beans idag. Idag köpte jag nästan bara nya smaker här kommer de i alfabetisk ordning - Bubble gum, Butter popcorn, Candy floss (tror jag köpte den), Caramel Corn, Cinnamon (STARK), Mango,  Strawberry Daiquiri, Top Banana och Very Cherry + Granatäpple som är min favorit. Alla är jätte goda och strax ska jag sova.
Imrogon blir det middag med söta Petra och lite förfest innan vi ska sjunga karaoke hela natten. Fan va jag älskar torsdagar.

/Leona

Kommentarer
Postat av: mamma

skicka hem en påse

2010-09-30 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0