Inte bakis

Det är så jävla skönt att vakna vid tolv, och säga till sig själv att nä jag borde sova ett par timmar till för du har inte sovit länge. Så jag sover till 3! Haha och då har jag precis sovit mina 8 timmar och är hur pigg som hellst. Inte alls bakis - inte alls! Men om jag tänker efter så drack jag bara 3 drinkar och 2 apfelwein igår, och jag var ute mellan 22-06 (22-04 för de två sista timmarna spenderade vi på en resturang och åt asgoda burgare!) så det är väl inte så konstigt att jag inte är bakis när jag aldrig blev full. Dock är det inte som man dricker i Sverige här, du dricker inte tills du spyr - dock händer det alltid då och då men det är av olyckshändelser och inte för att du inte vill minnas det dagen efter. Men jag ska lägga in bilder och skriva mer om kvällen i hela drag sen. Nu ska jag duscha och kolla upp vad som händer ikväll.

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0