Fängelset

Vaken efter en awesome kväll igår. Vi skulle träffa Annika på något ställe för hon fyllde år, det visade sig att vi kom dit före henne och byggnaden det var i var diskuterbar... det var ett gammalt fängelse. Vi stod och väntade utanför för det var verkligen inte så att det känndes som man passade in. Vi stod ute i 40 min innan vi bestämde att vi skulle gå in med Marie och Krystian utan att vänta på Annika utanför för att hon inte hade dykt upp. Det var ganska fullt i korridoren och baren nere bestod av två bord som bar, ett kylskåp och en jävla massa backar. Det fanns bara Apfelwein och öl att dricka. Men inga sura miner, dock var jag verkligen rädd för att gå på toaletten, det fanns två unisex toaletter och den första jag var på var fräschare än lokalerna i övrigt. Dock var den totalt nerkluddad i graffiti. Den andra jag var på hade ingen toaring och även fast jag hade stått på den andra så var det mycket nödvändigare där. Haha, och dansgolvet var ett bord, en dj, och en lokal i källaren brevid rummet med baren. Folk rökte överallt och stället bara skrek urflippat. Men de jag pratade med var jätte trevliga och även fast jag aldrig hade gått in där själv var det riktigt roligt.

Varför jag är vaken såhär tidigt är för att jag ska på Café men vi får väl se om det blir av. Har varit vaken en timme nu iallafall och jag känner mig riktigt duktig!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0