Bilder från helgen!

I lördags gick jag, Angie och Yvvs på Mantis (tror det heter så) Och vi betalade 10 euro i inträde. FU säger jag, men fick se en riktigt läcker bartender med världens mest oseriösa namn så det var värt det ;)

Yvvs och Angie på Mantis!



Jag åkte hem med sista S-bahn den kvällen, men brudarna fortsatte och det blev flippat vad jag har hört ;)

På söndagen åkte vi in till stan för att titta på C Ps band Black Gloves spela, de var awesome såklart, även fast deras vanliga trummis var bortrest, deras reserv var sjuk och killen som de repat med EN dag så var de väldigt bra. Trummisen gjorde ett bra jobb helt klart, och resten också såklart.

Black Gloves


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0