B-DOUBLE O-T-Y

Okej gårdagen var väldigt trevlig och jag träffade James och Oliver Phelps trillingbroder! James och Oliver Phelps spelar Fred och George Weasley i Harry Potter filmerna. Dock va Chris som jag träffade från Australien och inte rödhårig (tror inte james och oliver är det heller) men det var läskigt, jag trodde verkligen att det var en av dem som stod framför mig. Aja konstiga saker händer ibland, men det var galet detdär. Samma längd - frisyr och face. huuuuh. Jag bestämde mig för att ta första Sbahn hem men jag blev stentrött vid tre. Och sugen på kött - jag är inte personen som blir hungrig när jag varit ute och druckit, iallafall inte som jag blev imorse. Men jag fick inget kött så Harry skjutsade hem mig vid 04.00 och jag kom hem 04.30. Skönt att få sova vill jag lova.

Idag har jag inte mått bra, har kännt att jag varit bakis men det var lindrigt. Men jag hade hemlängtan, jag saknade mamma och ville inte alls vara kvar i dethär billiga dumma dumma landet. Varför vet jag inte men efter 48 dagar så kom min första riktiga hemlängtan. Det är bra nu, eller bättre men min tillfälliga depression idag fick mig att verkligen inte bli sugen på att gå ut ikväll. Alla ska ju på Johnossi och jag får stanna hemma. RIKTIGT HEMSKT. Men så jag funderar på att tjocka med cola och typ salta kringlor ikväll. Jummeee och spela Sims 3 när Annika somnat. Yay! aja fan nu kom jag på att jag glömde byta i Annikas säng idag. Ska gå upp och kolla om de vill att jag ska göra det eller inte. Antagligen, det är verkligen ett träningspass att byta sängkläder i hennes säng.

Apropå om ni undrar om rubriken på detta inlägg så är det ur The Midnight Beasts nya låt Booty Call! LOVE IT. Killar ni lyckas jämt, JÄMT. Jävligt härligt att  ha följt dem hela vägen från deras första singel. Och nu har ni fått ut en EP grattis!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0