100 ord?

Hur ska jag börja? Be om ursäkt?
Ja, jag ber verkligen om ursäkt för denhär helgen har varit fullspäckad. Har knappt varit hemma om man bortser från att jag jobbade i fredags. Det blev en tre dagars helg torsdag - lördag. Jag tänker inte förklara allt i detalj, men jag kan berätta att jag inte har kommit hem före 05 någon morgon. Inte ens när jag sov hos Petra inatt. (då kom jag hem 07.00). Ni som bor hemma i Sverige tror säkert att jag har blivit en A-lagare men så är inte fallet. Det är bara galet mycket fest och jag ligger inte och spyr för att jag har druckit för mycket.
Men gårdagen var en vinst och förlust för mig, eller två vinster om jag kan säga så, och ett fett nederlag. Det var aupair träff på dagen så vi träffades på willy brandt platz och gick sedan och fikade. Johanna! vilken är en av de allra första jag träffade här kom och hälsade på också. Så jag, Yvonne, Angelica, Johanna och Petra gick och käkade inna på myZeil. Jag och Petra var taggade så vi ville dra till Sachsenhausen (Petra hade aldrig varit ute i frankfurt) Men det slutade med att vi alla skulle ut. Dock skulle jag hem först och duscha, jag tog mig från stationen, hem, duschade, sminkade mig och allt som hör till och var tillbaka på 69 minuter. REKORD?! Så jag tänkte köra 100 ord om vad som hände efter att jag kom in igen (ett ord kan vara en kortare mening också, iallafall i min värld :D)

Stolt, Johanna, Angelica, apfelwein, pengaskuld, Matt, snygg, sugen, Juridik, München, twei wochen, Petra, åka fel i Frankfurt, Caramelvodka, gratis, snäll bartender, Eric, fru, ålder, vägra att tala om, glad, GALET bra musik, Mr. Brightside, hejdå, dansa med Petra, ragga, svenska utbytesstudenter, kille från Vaasa, Dansk kille, fattar INGENTING, Simon kommer, sent, annan bar (Anglo), svenska tjejer, Maaaaatt, kyssas, Britter, Jägermeister, skratt, toa, män som kissar utomhus, Club Keller, Apfelwein igen, mysigt, lägenhet, nyckel, penna, papper, karta, skratt, vatten, vänta, kladdigt dansgolv, skor som hellre vill vara kvar på marken, dansa, busa, servitriser, rumpa, utnyttja svaga punkter, billigt, skrattretande, gråt, fula, sur, dansa sönder, 06.00, sliten, 7 timmar, hänga med dörrvakten, glömma namn, vilja gå hem, ont i benet, inte bry sig, känna sig fräsch, lokalbahnhof, S-bahn, Hauptwache, fel station, U-bahn, Konstablerwache, U4, hemma, kissnödig, sova, morgon, Pussypolice, kvantitet före kvalitet, blåmärke, bitmärke, gå in till stan, skönt väder, kyrka, turister, gå fel, myzeil, inte bakis?, vänta, ta ut pengar, mentalt sjuk man som skriker, en som letar fimpar och Cola.

Det blev iallafall nästan 100 ord, jag räknade inte så noga. Men det är vad som beskriver mina timmar mellan 22.30 och 15.52

Helgen har varit jävligt rolig och jag har träffat massa folk. Det är verkligen det bästa med att bo här, jag träffar så mycket nya människor. Nu blir det gossip girl och sova!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0