Söndag 031010

Jag är hemma igen, efter många timmar utan min kära säng. Jag sa att jag skulle komma hem med sista Sbahn tåget men det blev ju såklart inte så. Istället kom jag hem vid sjutiden hem till Petras farbror i Westend. Om det inte var senare? Jag har ingen aning. Men mycket dricker jag inte när jag är ute. Eller 2 apfelwein 2 caramelvodka och en flaska Becks på 6 timmar ca. Inte mycket alls. Men alla som känner mig vet ju hur galen jag är utan alkohol så vem behöver dricka för att ha kul? :P Jag glömde kameran hemma, men det fotades ganska vilt eftersom Petra hade två vänner på besök, Amanda och Fredrika. Jätte trevliga tjejer! Efter att ha sovit några timmar bar vi oss ut för att äta frukost på ett jätte fint ställe i Westend. Och jag knaprade i mig frukost för €9,90! Hårt men sant. Sen var det lite upptäcksfärd i det otroliga vädret som mätte upp till 24C här. Helt underbart.
Så jävla bra kväll och bra dag :D Även fast alla blir så bakis :P

Nu ska jag ägna mig några timmar åt sims innan jag ska sova tidigt ikväll :)

Veckans planer; Filmkväll med Petra, Promenad med Petra, hämta mina skor och Clubba! (Efter det kommer jag inte festa på ett tag.)

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0