Natten till Torsdag 071010

Tiden går så jävla fort, jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men det går så otroligt fort!
Det känns som om det var igår jag gjorde ett inlägg sist. Men ack nej det var i söndags. Ja nu sitter jag här och snart är ännu en vecka gången. A säger att jag börjar bli gammal och det är därför som tiden går så fort.
Idag började jag och Annika att göra ett höstland. Det ska bli en liten skog för vi har plockat massor av kastanjer och ekollon som vi ska lägga dit. Men Annika glömde bort sig så det blev inte mer än "marken" som blev målad. Erik har varit sjuk ett par dagar nu och spyr överallt och hela tiden, stackars liten. Han mår bättre mellan varven men det tar verkligen inte slut. Han kräks så fort han äter någonting.
Åkte in till stan för att hämta lite saker jag sprider ut hos alla. Blev bara ett stopp av två dock för person nummer 2 var ju inte hemma. Så jag skrämde skiten ur min älskade Petra istället. Imorgon ska hon komma och äta hos oss! Kommer bli supermysigt. Och fick höra en osäker men ändå väldigt lycklig nyhet idag :D. Såklart ska vi ut imorgon, det är ju standard. Så det blir O'ds för hela slanten. Förhoppningsvis så ska jag ta sista Sbahn hem men det har jag sagt så många gånger nu så det blir fan att jag inte säger det. Jag har bara nämt det nu okej? ;D.

Mitt huvud går runt runt. Nästan varje kväll så tittar jag runt på internet och försöker hitta något jag känner att jag skulle vilja jobba med kommande 45 år. Men jag har verkligen ingen aning. Civilingenjör, jurist, turism och utveckling och tolk är de utbildningar jag tittat på mest. Men de är så otroligt olika så man blir vimmelkantig. Det jag tror är viktigt för mig är att jag kan jobba internationellt och får resa. Och kan jobba utomlands också så vad borde man välja då? Civilingenjör är ju rätt så internationellt, och tolk men vafan. Jag blir TOKIG på dethär HELT JÄVLA TOKIG. Jag ska bli nunna och ägna mitt liv till gud. Så nu var det klart.

/Leona

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskling har längtat efter dig intensivt i flera dagar, och blev så glad till alla bilder. Snygg kappa klart godkänd. Mina dagar går oxå fruktansvärt fort, jobbar och pluggar mest hela tiden tur du slipper mig just nu. Älskar dig massor kramar i mängder från din egen mamma med prickar på

2010-10-11 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0