Kollage

CLICK TO ENLARGE



Random kväll, minns inte när det var - September



Min kappa, spottande kvinnan och ALLES MUß RAUS!
Min första vecka med Petra! Vi drog på Knast.



Vårat husdjur och gångvägen när jag hämtar Annika från skolan, SJUKT fint!



Petra med dessa olika poser, Annika style och Stockholmssyndromet när vi förfestar med billigt tyskt vin.



Fin bild + MARABOU (lyx) + mig och petra samma kväll (notera hur seriösa vi är) ;).


Jag och petra efter vi hade lämnat O'ds? Förstod inte vad vi gjorde vid sam's då men. Jag köpte en cheesburgare, så jävla god!



Loppis på Konstablerwache på söndagseftermiddagen. Och Några fina bilder från där jag bor :)


Nu har ni fått se lite mer bilder från min senaste månad? här. Jag vet att jag inte uppdaterar lika mycket som jag brukade men det är jobbigt. Sitter inte alls lika mycket vid datorn som jag gjorde förut. Blir mest rastlös om jag sitter för länge.

Nu ska jag sitta och klura på vad jag ska göra en hel vecka av ledighet. Är totalt pank så jag kan ju iallafall inte åka hem :(

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0