Fredag 011010 med dåligt samvete

Först och främst måste jag säga att jag är så pank så jag funderar på att vara nykter hela månaden (förutom den 8e) eller när det nu va, för då ska det klubbas på 21 våningen! Men det kan nog vara nyttigt att vila upp sig lite.

Igår så vet jag inte vad som hände på morgonen, jag gissar att det var för att jag bara hade ett alarm ställt som jag vaknade men somnade om lika snabbt, jag försov mig och när jag insåg att klockan var 11.45 så blev jag skräckslagen! Men Erik hade tagit hem Annika och hade varit jätte snäll.
Idag hände dock samma sak, hur fan jag nu lyckas med det. Jag kom hem 10.30 kräks och går och duschar så jag blir lite pigg innan jag ska hämta Annika, jag misstänkte nämligen magsjuka. När jag kommer ut ur duschen så är klockan bara 11.45 så var klockan bara 10.45 så jag kurar ihop mig under täcket och tänker - ja om jag ligger och vilar 20 minuter så hinner jag ju klä på mig och ta bort sminket innan jag ska gå. Man kan ju inte hinna somna på 20 minuter, men som fan att man kunde. Jag vaknade 11.45 igen och Erik hade tagit hem Annika, such a angel. Men han har använt det som hot, typ som om jag skulle säga att han slarvar med sina läxor så ska han berätta att jag har försovit mig. Doch så säger ju Annika ändå allting så det blir inga hemligheter för min del. B var inte glad alls över att jag hade försovit mig, jag fick väl ingen utskällning men ändå. Dock så minndes hon att jag försovit mig en gång förut och det var för att jag hade festat, men så var det inte alls! Jag var aklimatiseringssjuk då och hade feber. Så jag bad B's pappa att hämta Annika. Dock så nu när hon skaffat sig fler vänner har hon faktiskt bett mig att komma senare och hämta henne så hon kan vara med sina kompisar som är kvar på fritids. Men det tror jag inte resten av familjen tycker är en bra idé.

Nu ska jag slå på en film och tycka synd om mig själv för att jag är sjuk - det är ju inte en dirket vanlig bakfylla.
Ska ringa petra och säga att vi får ta filkvällen till veckan istället :( sjukt synd på myskväll men jag vill ju inte smitta ner min kära heller!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0