301010

Så vi närmar oss äntligen slutet på denna månad. Ja, jag vill att det ska bli december så jag får åka hem, nu, idag har jag varit här i 12 veckor aka 3 månader. Jag har ca 8 månader kvar här men jag vill hem nu. Få träffa mina kära ett tag! Jag pratade med mina hostparents om när jag får åka hem, för biljetterna blir dyra fort nu när det vankas jul. Men såklart så vet de inte än. KUL. Det är en sak som jag blir otroligt irriterad över, det är min mamma som ska betala biljetten och jag vill såklart ha den så billigt som möjligt, de har inte lika mycket pengar som min hostfamilj. Men sak samma, jag ska inte haka upp mig på det nu.

Idag är det Petra och Leona dag. Men Petra ligger bakis hos Annika har jag hört. Vi skulle till Nord West Zentrum men vi får väl se när man får liv i fisken. Läste nyss att NordWestZentrum är Hessens största shoppingcentrum. Trevligt, det är väldigt stort och är en blandning av ute och inne, det är svårt att förklara. Det är kallt där inne men inte lika kallt som ute, för de har stora öppningar ut, men inte överallt. Aja. Sen är det som de lagt glastak bara rakt över alla byggnader där inne.

Nu har jag packat klart och ska åka och möta Petra som har vaknat. Det blir nog shopping utan pengar iallafall :)
Sen ikväll blir det ODEON! Och imrogon ska jag framträda med kyrkokören och sedan blir det bowling med tjejerna!
Ha en trevlig helg alla!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0