301010 ODEON! AMAZING WEEKEND!!

Jag ska inte hålla inne med det, det var... det var UNDERBART!

Vi börjar från början. Jag sov "ut", jag sov till tolv men jag hade varit vaken till fyra så jag fick iallafall mina 8 timmars sömn. Hoppade in i duschen och sen gjorde jag mig klar för att flytta in hos Petra för helgen.

Möter petra runt fyra på Hauptwache för att ta Ubahn till Nord West Zentrum. Vi sprang runt lite på Primark - för vi älskar Primark! Petra fick tag i den snyggaste underklänningen ever! Vi köpte mat, en flaska vin och åkte hem till Petra. Hon fick sova medans jag fixade maten. Jag gjorde kanske lite för lite pasta, men wtf. Sedan gjorde vi oss klara för UTGÅNG! WOHOOO - vi gick och tog en predrink på O'dwyers för att kolla läget - O'ds är ju ändå O'ds! Där träffade jag ÄNTLIGEN Jan! Har inte sett honom på evigheter men han var vääldigt på ikväll. Killen är awesome, men han är nästan lite för på mig. Vi stannade inte så länge.

Sen när vi fått nog så tog vi en taxi till ODEON!!!!! Jag blev överlycklig när jag såg stället, för det var så otroligt kul sist. Första vi möts av är en silverklädd dragqueen. Vi går för att lämna in våra jackor i garderoben och redan då så började vi spana in killar, eller ja petra hitta någon kille som hon tyckte såg bra ut "han i randiga skjortan" va vad hon kallade honom. När vi väl går in så har de byggt upp en liten scen som folk står och dansar på - och det är inte vilka gäster som hellst utan inhyrda dansare MAAAH alla var så snygga så man avled lite. Vi går och beställer dricka och sen dansar vi och tittar förundrat på de helt OTROLIGA dansarna. När Petra går för att köpa mer dricka åt oss så står jag med handen upp och dansar mot den litta scenen. Jag är FETT på och kan inte sluta stirra på den snyggaste killen som dansar, han har bar överkropp och vad gör han, JO han går ner på knä, tar min hand - trycker den mot sitt svettiga bröst och drar ner den till hans byxkant jag tog lite över det, det var väldigt nice att få ta på hans mage. Jag blir överexhalterad och önskar bara att Petra såg det! Så jag vänder mig om och Petra kommer precis då "PETRA DU SKULLE SETT VAD SOM NYSS HÄNDE!!!!!!" ropade jag "JAG SÅÅÅÅÅÅÅG!! JAG VILL OCKSÅ TA PÅ HONOM!" ropar petra tillbaka! Dansarna sköter sitt och är väldigt "porriga" på scenen och jag och Petra går ut för att ta luft. Jag börjar prata med den silvriga dragqueenen, det visade sig att han heter Felix och jobbar som doktor och specialicerar sig på hudcancer. Awesome kille verkligen. Han tog med mig backstage för han skulle fixa sina ögonfransar och det var lite mer än JÄVLIGT coolt! Alla dansarna var där då och så för de hade "paus". Petra fastnade ute med någon annan kille i skjorta... anar jag ett mönster? ;)
Sen när felix var klar så satt vi med de andra dragqueensen och felix berättade att två av dem var väldigt kända dragqueens i Tyskland. Jag fick felix nummer också! Jag vill så se han utan hans dragqueen kläder.

Efter det så skulle Felix gå och "jobba" han hamnade på dendär scenen själv och jag stod med två tjejer som jag hade börjat prata med förut. Vet inte hur men de började pusha mig för att jag skulle gå upp på scenen och dansa med Felix. Jag vet inte hur det gick till men plötsligt stod jag där på en scen, i ett rum med hundratals människor med en dragqueen. VAFAN NU KÖR VI tänkte jag, vad skulle jag annars göra? Det hade ju bara sett dumt ut om jag inte hade gjort någonting! Så jag dansade på och när jag står bakom felix såhär "tätt" som man gör om man dansar bakom någon drar han upp min kjol över röven HAHA. Ja jag hade ju strumpbyxor men jag kunde inte annat än asgarva. Vi dansade i 2-3 minuter kanske sen så skulle dansarna upp igen. Jag blev helt ställd efter att jag gått ner, jag hade stått på en scen och dansat för MASSA människor. Vad hände? Det första jag gjorde var att springa ut till Petra och berätta. Det var väldigt overkligt men ja, jag gjorde det.

Jag fortsatte dansa med Hanna och Joanna och sen gick jag upp på scenen igen och dasade med någon kille som... tja vi pratade ju inget, men det var liksom DANS, inget kladdande på något annat sett, det var dansens erotik, okej det där lät konstigt men det var liksom inte så han försökte med något konstigt eller så. Så kom två av dansarna upp också och jag dansade lite med en av dem. Man kännde sig ganska dålig i jämförelse med dem, men de får ju betalt och jag har inte släppt loss så mycket som jag gjorde på Odeon den kvällen någonsin tror jag. Det kom någon salsa låt som jag och dendär killen dansade till också, (då var det bara dansparet och vi på scen) så jag dansade pardans där haha, jag dansade också pardans med den professionella killen. Trevligt var det. På något sätt så blev vi kvar tills de stängde (vid detta lag hade jag och petra splittrats för kvällen och jag hängde med Hanna och Joanna). Så drog vi med de som ägde klubben eller något? Och dansarna som hade dansat samtidigt som oss på scen. Och även att magkillen (han som tog min hand) kom och pussade mig på kinderna innan han åkte iväg!

Jag tänkte åka hem, jag oroade mig inte alls för tiden (den existerade inte den natten!) men det blev att jag följde med dem alla till en klubb som heter Cookies. Vi var ett sällskap på nio personer allt som allt, så vi tog två taxibilar. Där inne dansade vi järnet! Jag dansade jätte mycket med tjejen som hade dansat på Odeon och med killen också. Men mest av allt så dansade jag med en av de andra killarna som hade följt med från klubben. Det var intimt, det var sexigt, det var så intensivt att det brann! Och det bästa av allt - han är homosexuell så det fanns ingen som hellst sexuell spänning på det sättet, utan det var bara dansen. Vi båda älskar att dansa och det var otroligt KUL att kunna släppa lös så otroligt mycket med en man jag inte kännt sen tidigare (skulle nog inte våga det med en jag kännde heller). Jag hade sååååååå kul i vilket fall, jag var drotningen av dipparna den kvällen, och fy helvete va ont jag har i musklerna och knäna idag. Det smärtar! Men min dansparter drog hem, och då kollade jag vad klockan var, 08.20. Jahaaaaa okej va trevligt tänkte jag, så jag insåg att tiden besegrat mig, jag måste hem och fixa iorning mig, jag ska ju sjunga i kyrkan! Jag sa hejdå till alla i mitt trevliga sällskap och det kommer bli mer av Odeon det vill jag lova!
Jag tog mig hem utan att somna! (Y) sov i ca 30 min och sen var det dags att göra sig iordning för att dra ut igen. Har inte sovit sedan dess och jag har överlevt. Mina ben gör så jävla ont. Nu ska jag duscha och sen sova, om jag orkar det ens. Jag kanske kör på att sova på en gång.



I vilket fall. Det här var något jag sent kommer glömma, allt händer här!

/Leona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0