281010 Spontan dejt med hemlig kille

Jag vet inte om det är så hemligt. Flera stycken vet vad han heter iallafall. Men jag tänker inte avslöja något ;)
Så låt oss kalla denne hemliga killen för Adam. Det är ett fint namn.

Jag har gått ut med Adam tidigare, vilket var en väldigt lyckad dejt. Det var otroligt trevligt och nu som en blixt från klar himmel så hade vi en till dejt, något kortare för han skulle jobba tidigt och jag skulle ju faktiskt jobba jag med. Vi gick till en liten bar i Sachsenhausen som var otroligt mysig och satt och prata om lite allt möjligt. Sen fortsatte resan till en rockabilly bar (hade totalt fel klädsel) men den var jätte cool för det var ikällaren, den var valvad och det var liksom som det verkligen var en liten grotta. Kristendom var ett stort samtalsämne. Kvällen avslutades med hångel vid Main (floden) och det var otroligt romantiskt måste jag säga.
Jag hade högklackat på mig såklart eftersom killen i fråga är ca 195cm lång. Och min fot gör fortfarande ont efter en liten olycka vid våran senaste dejt. Varför går det bara inte över på ett par dagar!??
Det blir inga dejter nästa vecka eftersom killen i fråga ska på utbildning genom jobbet i en hel vecka. Men jag överlever ;)

Bild innan jag gick ut igår :)


Aja nu ska jag spela Sims och, ja äta frukt kanske. Kanske ta en dusch. Jag hamnade hemma ikväll. Jag och älsklings Petra ska ju Klubba imorgon! Så jag sparar mig :) Ha en trevlig kväll alla!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0