241010

Idag är jag sjuk, jag har varit sjuk sen torsdags men det blir bara värre och värre. Jag har kännt mig relativt pigg tills imorse, när jag fick huvudvärk och började känna mig ordentligt hängig. Det har liksom bara suttit i halsen förut men nu har det spridigt sig. Jag tror till och med att jag har lite feber.
Jag har fått någon medicin från Wick med alkohol i som ska hjälpa mot alla mina symptom och det hoppas jag verkligen det gör också. För jag orkar inte springa runt såhär mera.

Igår så hade mina hostparents ett feedback snack med mig. Jag var väldigt nervös och kännde att jag skulle bli utslängd, jag har alltid varit rädd för sådana samtal, att ta emot kritik. Jag berättade det mesta hur jag kännde och så och det var skönt att få ut det. De berättade vad de var nöja med, mindre nöjda med och allt sånt. Sen frågade de om jag ville stanna kvar. Och det var då det blev jobbigt och jag började gråta. Jag vet inte varför, kanske för att se sa "vi vill inte att du ska stanna kvar bara för att du vill få det avslutat utan att du verkligen ska trivas" Och tanken slog mig som aldrig förr, att jag kunde åka hem jag kunde få åka hem till kära Norrland. Men ändå, vad ska jag göra om jag åker tillbaka dit? Ska jag extrajobba i hemtjänsten och bo med mamma och Anders? Jag har ju inte planerat någonting. Och jag måste ju somsagt planera om jag vill utbilda mig. Jag tror att jag hade jobbat ihop pengar och dragit till Australien. Jag vill verkligen dit och det ska bli toppen när jag väl åker dit. Men jag sa att ibland så vill jag verkligen åka hem och det är jobbigt. Det gör förjävla ont. Men jag måste ju kämpa lite också.

Så det är bestämt, jag kommer stanna här tills i Juni/Juli

Förresten mamma, när du läser dethär måste vi beställa biljetter hem typ OMEDELBART, de är dyrt att åka hem över jul.

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0