221010

Trött som bara den!
Igår träffade jag Synöve på Hauptwache för hon skulle ta med mig på en internationell aupair träff på Bar Celona. Vi träffade en från Finland, en från Canada och en från US. Dom var trevliga, men hon från Canada och hon från US pratade mest med varann. Försökte värva kia till våra svenska aupairträffar, för hon förstår svenska och kan prata det. Och vi har ju 3 stycken finlandsvenskar redan. Jag tror till och med att de är fyra redan. Så det finns ju alla möjligheter för henne att bli förstådd.

Så nyss blev jag väckt av Erik, de ville gå ut. jag trodde jag hade försovit mig men när jag satte på daotrn så var klockan bara 09.30.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. Min röst är ännu sämre idag. Om det fortsätter såhär så blir jag nog hemma hela  helgen :(

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0