171010

Petra sitter här hos mig och vi har nyss dödat vår fina dubbelsäng. Snart ska vi in till stan för att Petra gillar att ta tid på sig ;). Nu sitter hon och halsar ur ett mango/Maracuja juice. Den smakar exakt som saftsoppa. Familjen kom hem igår natt när vi precis skulle börja se på film på tvn. Jag blev väldigt chockad och so on. De var ju tänkt att de skulle komma hem på söndag så jag hade inte städat i köket. Inte okej! Men jag visste ju inte att de skulle komma hem då.

ÅH det var någon kille på Ubahn igår som försökte se in i Petras framtid, hon kommer typ ha två familjer i samma hus och 10 barn. Sen skulle hon tänka på ett tal från 1 till 10, han sa 7 hon tänkte på 2. Bra kille.

Nu drar vi in till stan och dricker kaffe tycker jag! CIAO


/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0