151010

Underbar kväll igår. Säger bara det, underbar kväll igår!

Idag så har jag mest sovit för jag led av feberdrömmar och huvudvärk hela natten. Kräktes gjorde jag också, jag drack inte ens mycket igår! 3 flaskor apfelwein och en 50cl apfelwein. Mamma tror att det beror på att vi dansade så mycket på Odeon (vätskebrist) och ja, det blev väldigt svettigt och Odeon var FULLproppat. Hade sjukt kul iallafall. SJUKT kul.

Trodde jag skulle bli hemma ikväll men det va ju en skrattretande tanke, blir att bosätta mig och Petra i helgen, så ikväll verkar det som det blir O'ds och ett par apfelwein.
Imorgon hade jag tänkt att försöka åka ut och leta reda på en slang till petras dusch. Så vi får väl se hur bakis hon är imorgon ;)
Ha en trevlig kväll allihopa!

(Vet ej när jag kommer hem igen. Det är ju nämligen aupair träff på söndag)

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0