061110 Dålig update

Ja, jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen, FÖRLÅT. Men jag har varit ute tre dagar nu och det kanske blir en 4e också. vi får se. Jag var iallafall i Neu isenburg idag och köpte lite trevliga saker, till exempel ett jätte fint nagelack som jag skulle kalla "dirt brown" Låter inte så fint, men det är en riktigt härlig färg nära mulvad. ska måla ett lager till sen blir det att hoppa in i duschen. Ska sminka upp mig även om jag inte ska ut ikväll, jag hittade nämligen och... äntligen en GEL EYELINER!! Det är en eyeliner i burk som  man aplicerar med en eyeliner pencel, dock fanns det inte svart utan bara "back with pink sparkle" Det var bra nog för mig och det var så värt 9 euro! Även fast jag inte provat den än. Men Müller är absolut en av mina favorit butiker (tillsammans med DM i toppen).

Okej update - kommer nog gå ut iallafall, jag är så otroligt danssugen! Odeons 12 års firande har verkligen gett tillbaka suget för att dansa!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0