Biljetter

Så, nu är alla biljetter klara för avfärd, men inte jag!
Bokade min flygbiljett idag som gick på ca 1100 kr. Billigt och bra, men jag checkade in en till resväska a 15kg som kommer gå på 440kr att frakta. Haha snacka om att de tar betalt!
Som det ser ut så kommer mamma, jag och mammas man (antar jag) åka ner till uppsala eller stockholm med bil den 6e augusti, och sova över innan vi ger oss av till Skavsta flygplats. Flyget kommer gå 06.30 på morgonen vilket kanske är lite i tidigaste laget, kommer aldrig kunna sova den natten.
Men nu är det klart iallafall, tror inte jag har förstått det själv men snart åker jag!

Hoppas bara att mina paket kommer innan dess.


/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0