Soffpotatis

yeah, thats right! Jag är nu en officiell Soffpotatis! Alla vet ju att laptops bara uppfanns för att man skulle kunna ligga och använda datorn bekvämt samtidigt, och bära den till sängen så man kan surfa där också ;). Haha skämtosido men det är faktiskt vääääldigt skönt att äntligen ha en bärbar dator. Speciellt när jag åker på fredag! Det känns så overkligt, det är samma vecka nu och allt. Men det var inte det jag tänkte tala om, utan min nya dator, den är jätte härlig och en rejäl update från min stationära med en högljudd fläkt :P Jag tror inte ens fläkten har gått igång än på denhär. Så ny är den. Dock är det mycket som ska göras, filmer ska in och pogram installeras. Än så länge har jag hunnit med firefox, spotify och msn, vlc på dethär så har jag allt nödvändigt! Men en del andra ska in också såklart.
Dock fick inte jag mina hörlurar idag, de ligger kvar i ånge. Så vi får hoppas att de kommer imorgon, för där är min sensommar väska också. Men jag köpte en laptopväska också. Tänkte att det skulle vara sjukt behändigt, och jag hittade en som var jätte billig också. 99kr och den skulle precis få in min dator - 15,6" men tror du den passar? haha nej verkligen inte. Sjukt irriterande. Men får hoppas att den passar till mammas dator eller så får jag väl sälja den. Jag hittar säkert en bra PASSANDE väska i frankfurt. Jag måste ju ändå ta en tur på stan för att köpa det som jag inte tar med mig eftersom det finns på plats och är billigt.

Har haft ett enormt sug efter ostbågar på senaste tiden, kanske för att jag inte vet när jag får smaka dessa ljuvliga gyllene bågar igen. Därför har jag kommit fram till att jag ska FROSSA - jag har lite mer pengar än jag trodde och funderar starkt på att frossa i det som inte kommer finnas där, speciellt marabou och ostbågar. Frosseri är ju en dödssynd men vafan, man lever ju bara en gång, eller?


/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0