Sjuk

Jaha, sjuk är jag, förkylning och feber. Trött är jag också. Somnade runt två igår, kom hem 01.20 ca och gick och la mig ganska omgånde för att jag var så trött. Vaknade nio och lyckades inte somna om, låg i sängen tills 12 och gick sedan upp eftersom halsen skrek av torrhet. Den är väldigt svullen. Så gick jag och la mig efter att jag ätit och vaknade inte förens fyra. Är fortfarande jätte trött och vet inte vad jag ska ta mig till. Ligger i sängen och känner att jag kommer brinna upp snart av febern. Hua, nej jag lyssnar på Johnossi och ska väl se en film eller något. Är så galet trött.

/Leona

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade vän stackars dig. Glöm inte och dricka då du har feber. hoppas någon pysslar om dig. Far till Stockholm och skolan imorgon hemma onsdag natt så jag hör av mig på torsdag. Massor av krya på dig kramar från mig

2010-08-22 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0