Otursdag?

Jaha, vilken underbar start på dagen - jag försover mig! Och det är inte lite heller, dryga två saftiga jävla timmar. Ursäkta mitt språk men jag är riktigt besviken på migsjälv. Kastar mig upp ur sängen och sätter på mig kläder i princip i farten och ringer mamma som tycker jag skulle åka dit ändå. Dock var jag nästan säker på att de hade satt in någon annan istället för mig för att jag inte hade kommit eller hört av mig. Sagt och gjort. Men när jag ska låsa upp cykeln så ser jag att en fågel har bajsat på min sadel. Satte på mitt vackra blå skoskydd för att jag inte hade tid att tvätta bort det. När jag väl satt på cykeln och skulle växla (har sånnahär runda växlar som sitter innanför handtagen) så VAFAN det är en annan fågel som bajsat där också! OCH det MÅSTE ha varit en jävligt stor fågel. Aja, kännde mig lite straffad redan innan jag kom till jobbet.
Väl där va väl ingen elak på mig så de skällde men chefen tyckte att jag måste "gardera" mig med väckarklockOR nu när jag ska till tyskland. Sen förklarade jag lite om skype för henne. Inget mer med det.
Nu är jag hemma igen och tänkte åka ner på stan och hämta ut en medicin och mitt paket från junkyard.se som har tagit på sig en dryg vecka. Men det är här nu iallafall. Tänkte installera antivirus först bara.

Eftersom jag ser ut som en nyvaken fågelskrämma får det bli kort från igår.


/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0