Onsdag i förorten

Åh det låter som jag lever i ett ghetto men det är en väldigt fin och väldigt stor förort jag bor i. Idag har det änligen varit mest mulet istället för att det regnat hela tiden. Det har regnat från och till i TRE dagar! Men nu så duggade det bara lite när jag hämtade Annika och jag hade överseende med det. Det ska tydligen bli väldigt varmt i helgen säger de. Sista ansträngningen från sommaren?

Imorgon fyller B år och jag har hört ryktas om att aupairerna ska ut och ta ett glas. Kräftskiva eller Au pairer? Hade tänkt att jag ska försöka trycka in dem båda, för även om B ska ha fest på lördag också så är det ända dagen Angelica kan förutom imorgon. Ska höra hur det blir med det. Eftersom B fyller jämt så har jag köpt en dyr chokladask åt henne. Känns som det är lite tidigt för att veta vad man ska köpa, något mer personligt. Men jag hoppas den är god!

Nej nu ska jag upp och göra klart potatisplättarna som jag har förberätt, börjar få slut på idéer när det gäller lunch! Förslag? Mamma du borde veta massa olika saker som man kan göra. Tills nu har jag gjort: Pannkakor, nudlar, pizza, Soppa på någon typiskt sydtysk pasta sak. Har nog gjort lite fler saker också men jag minns inte fler nu!

Peace out!
/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0