Musslor och katter

Igår åt jag något jag aldrig trodde att jag skulle äta, musslor. Jag har bara smakat på musslor i Paella och det har inte varit något jag tyckt om. Så när jag såg en stor gryta och A som la ner 3 kg färska musslor i den blev jag inte så pepp. Men jag provade, och det var bara att inte säga någonting om hur de såg ut så gick det. Det var faktiskt rätt gott. Men jag var ju sjuk när jag åt det och jag kan ju säga att musslorna förföljde mig i mina feberdrömmar den natten, fyfan. Jag såg mig själv kräkas i drömmarna och musslorna var dåliga. Jag mådde rätt så illa efter det. Då kom min första hemlängtan, jag började gråta och ringde mamma. Men det var väl inte så farligt, jag känner inte som jag gjorde då och det är mycket bättre nu. Så det var väl kanske bara feberyra. Just nu ligger jag i sängen som jag gjort mestadels av dagen. Har antingen legat här eller i soffan uppe och sovit. Jag förstår inte hur jag kan sova så mycket, jag är värre än en katt, katter är ju livsnjutare me jag har verkligen ingen ork att göra någonting, var uppe och åt för ett tag sen men annars vill jag bara sova. Hur kul är det på en skala egenltigen?
Nä nu ska jag se film eller något och hoppas på att mina kontouppgifter kommer imorgon

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0