Helkväll

Tack till Angie och Yvonne för att ni är sådana sköna människor. Vi skulle bowla också, men det började tokregna. Så vi gick på helium och åt med Izabella och sen åkte hon hem och vi fortsatte till Dwyers, där det var karaoke kväll och 2 för 1 cocktail kväll. Sedan kom sällskap som Angie och Yvonne kände. Han hade med sig en kille som heter Christian, en såndär töntigt söt kille som är i sina sena 20. Han blev tokig i mig och Yvonne jag ska dra dig baklänges för att ha gett han mitt nummer. Han var FÖR på för att jag ska vilja gå ut med honom. Imorgon blir det jobb igen, sedan bara chilla hemma men på lördag kör vi igen! Sedan blir det en liten konsert eller vad det nu är med C Ps band på söndags eftermiddagen. Aja, mamma du vill inte veta vad jag druckit, shots igen iallafall, och massa cocktails.
Nu ska jag sova underbart gott och vi hörs !

/Leona

Kommentarer
Postat av: Angie

DU är skön! Vi ses (om inte tidigare) på lördag! =) Puss!

2010-08-27 @ 03:18:38
URL: http://renhuvud.blogg.se/
Postat av: Mamma

Shota mig hit och shota mig dit.....Drick juice så viftar du mindre med dina låååånga ögonfransar och töntiga killar gör sig icke besvär. // kram mamma

2010-08-27 @ 20:17:42
Postat av: Yvonne

Hahaha....come and get me :p får la ta han själv då!

2010-08-28 @ 02:19:24
URL: http://yvonnees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0