Härnösand

Hejsan! Har nyss kommit hem från Härnösand med min mor. Vi har varit och shoppat lite inför resan, det blev ingen resväska för mig :( men vi får se det från den ljusa sidan - vi sparade pengar!

Istället blev det lite småsaker, strupbyxor och knästrumpor, ett par ballerina med öppen tå, eyeliner, ögonfransböjare och det bästa av allt... TORKAT KÖTT. EW kanske vissa säger men det är så underbart gott, det kanske låter norrländskt, det kanske är det också men gud skapade torkat kött för en anledning. Och det var att jag skulle äta det! 400kr/kg men så värt det. Det är ingenting man äter i mängder precis. Dock fanns det inte torkat renkött som är typ kungen av torkat kött, synd men nötkött var bättre än ingenting!

Så eftersom jag har varit ledig idag tänkte jag bara slappa och ta det lugnt fick äntligen bekräftat att jag har ett virus och inte bara sår i halsen. Så det blir till att ta det lugnt och bara slappa ikväll. Ska ändå upp och jobba sista passet imorgon. Huga, jag kommer nog sakna det!




/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0