Guren

Sitter och lyssnar på The Gazette - Guren och saknar Emilia! Buhu.

Men idag kom mamma hem för att umgås lite, vi åt middag, såg på harry potter och åt tapas. Väldigt mysigt måste jag säga. Har inte sett henne på så länge. Imorgon blir det ett långt arbetspass 07-16 så det blir aldeles strax in i duschen och sedan lägga sig. Jag är jätte trött så det ska bli väldigt skönt, blev inte många timmars sömn inatt vill jag lova; bestämde mig för att dygna, när klockan blev mycket och jag insåg att jag aldrig skulle klara det så gick jag och la mig två timmar. Så värt, not.

Mamma tittade på min hals idag också, som är värre än värst nu. Hon tyckte det var konstigt att doktorn inte hade tagit några prover, så om det inte blir bättre med något som hon ska köpa imorgon ska vi gå på läkarstation på tisdag och be dem kolla igen.

Och imorgon kommer förhoppningsvis min dator! YAY Men den ligger i Ånge just nu så man ska väl inte ha för höga förhoppningar.

Och det är klart med hur vi kommer åka på fredag, vi kommer åka på fredag kväll så vi åker direkt till Skavsta (åker under natten). Skönt att åka på kvällen/natten och inte i sol, så kan man titta på film och sova!. Sen är det ju mycket mindre trafik och mycket svalare. Thumbs up!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så det inte blir allt för sent. Peace out!

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0