Förmiddag

Om fem minuter ska jag cykla iväg fär att hämta Annika i skolan, kan nästan åka senare också för det går fort dit på cykel. Men hon blir så orolig om jag inte kommer dit så snart som möjligt.
Inatt kunde jag verkligen inte sova, jag somnade men jag vred och vände mig hela tiden för att ingenting passade, öven fast jag var så trött att man knappt kan hålla ögonen öppna. Önskar verkligen att jag hade fått mer sömn inatt. Men jag hoppas att jag kan ta igen det inatt.
I lördags så va jag och shoppade i Frankfurt, bästa köpet var absolut en Kavaj och jag fick Jeanslegginsen jag ville ha på köpet. Sparade 25 euro där <3. plus 15% rabbat på kavajen. Men jag fick en del andra fina saker också. Som lite basplagg i mina favoritfärger och en ny lotion.
Förresten så håller jag på att spara ut mina naglar! Det går faktiskt jätte bra och har inte brutit en enda än! Men vi får se hur länge de håller.

Nej nu måste jag rusa innan någon tror att jag övergett henne




/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0