Facebook

FACEBOOK LIGGER NERE! Detta facebook, styr nästan mitt liv. Det första jag gör när jag går ut på datorn är facebook. Men nu fungerar det inte. Undra hur länge det kommer hålla. Känns inte stabilt i vilket fall.

Inatt somnade jag vid ett. La mig för att sova vid tolv och läste till ett. Även fast jag sov tidigt så vaknade jag 11.05. Så det var bara att kasta sig in i duschen för att sedan hämta Annika kl 11.30. Detta har inte varit någon bra dag alls. Kommer nog åka in till stan bara för att komma bort lite. Orkar inte sitta här tills torsdagskväll när helgen börjar (eller inte för mig för jag jobbar ju på fredagar också) Men på torsdag är det galet mycket karaoke som gäller!

Åh titta nu fungerar facebook igen. Ska gå upp och titta så Erik kommer iväg på tennisen.

/Leona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0