Dåligt tryck

Jaja, man tackar.
Idag var det sista lördagen, sista helgen innan jag ska åka. Vad gör man? Jo man åker och festar även fast man inte hade planerat det. Det blev nyktert såklart eftersom det var spontant och jag börjar jobba kl 07.00 idag så det känndes bäst att låta alkoholen stå på hyllan ikväll. Vi åkte på nipyran vilket jag tycker var ganska tråkigt. Eller jag hade väl inga höga förhoppningar men det skulle ändå bli kul att umgås lite. Men det var dåligt tryck på stället, hehe jag betalade 80kr för att gå in och spendera pengar på en hamburgare som jag inte kunde äta upp p.g.a min sargade hals, och en cola. Colan behövde jag för att det inte skulle svida så i halsen efter hamburgaren.
Jo men vad händer? LEONA TAPPAR BORT SIN MOBIL. Jävligt stabilt, eller inte. Fan va sur jag blev. Sen när jag tänker efter lite så råkade jag ha sönder en spegel tidigare idag, skulle försöka vänta på min tvåsidiga sminkspegel men det har aldrig funkat förut så Leona försökte med våld. Det gick och det sprack. Sju års olycka? Nej det tror jag inte på men en olycklig kväll. Jag fick också en stor svullnad på benet (allergi) som var ca 10-15 cm i diameter. YAY kul och jag är trött som få. Nä nu är jag hemma i allafall och funderar på att lägga mig på sängen en stund för att få lite sömn. Är dock väldigt rädd för att somna in för djupt så jag inte kommer vakna förens kroppen vill. Vi får se var jag tar vägen, alternativet är att dygna.

Men kvällens resultat; ligger på backen

/Leona

P.s.
Alla som försöker nå mig på mobilen kommer att misslyckas,
den har en ny ägare nu, rätt tydligt.
D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0