Blåsigt

Det känns att hösten är påväg(även fast det är 24 grader ute). Det gillas verkligen inte, men om man tittar på en 5 dagars prognos så kommer det regna varenda dag! Kul. Idag fick jag paket, det låg ett paket på köksbordet men det tänkte jag inte på och tittade inte ens. Så först när Henrik kom hem och sa Du har fått paket! Fattade jag att det kommit med posten. Mamma hade skickat Marabou, Vicks Honey fresh, Veckorevyn och Alvedon till mig! Vilken klippa. Hon hade skrivit ett krya på dig kort också eftersom jag va sjuk tidigare i veckan. Jag fick också mitt kort idag! YAY men ingen pinkod så förhoppningsvis så kommer den imorgon. Kommer nog kliva upp tidigt på Lördag för att åka in till stan och shoppa! Funderade på att åka på fredag, kanske gör det också. Men då kommer jag inte iväg förens sex, och affärerna stänger 8. Så hum vi får se. Det kommer ju lön inatt också, från hemtjänsten. Och även fast det mesta kommer gå till min mamma så hoppas jag att jag får behålla en liten del själv, för det är saker jag behöver köpa fortfarande.

På tal om ingenting så tror jag att min navel äntligen har börjat läka på allvar för den varar inte lika mycket längre. Det kan gå ungefär 2 dagar innan jag kan få ut något istället för de få timmar som va förut.

Ikväll så blir det bowling, så jag måste gå och ta ut pengar snart. Men nu bråkar barnen där uppe så bäst att rusa. Cu later!

/Leona

Kommentarer
Postat av: Mamma

Önskar dig en trevlig kväll vi hörs på skypen imorgon

2010-08-26 @ 22:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0