Bakisdag med barn.

Nu är bakisen borta men det var ett helvete runt tolv. Solen tycktes vara starkare än den brukar. Asroligt var det iallafall igår. Men det blev några för många tequilas igår, jag skyller på dem. De ställer bara till det och gör mig bakis. Så lagomt med tequilas är 0st. Men att vara bakis och försöka leka med en 5åring var inte det lättaste haha. Spelade Annikas nuvarande favoritspel vilekt är "Wer ist es?", vet inte vad det heter på svenska men jag antar att det heter "gissa vem" eller något sådant - vi spelar det minst 7-8 gånger om dagen. JÄTTE KUL...
Just nu har jag jobbat på dethär inlägget sedan kl 13.30 så det verkar liksom aldrig bli klart. Det är massor att göra där uppe och nu har Annika en kompis här så hon är inte uppe i mig 24/7. Jag klagar oftast inte på att hon vill leka med mig eller vill att jag ska läsa för henne men tidigare idag var det riktigt jobbigt. HUUU Nej nu så ska jag fortsätta diska dyra champagneglas.. ME DONT LIKE. Sen blir det av till stan för att hitta på något med Viktor.


Bild från igår - dock inte samma kläder som på utgången



/Leona

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bakis klockan 12....Ring mamma de gjorde Leona....

2010-08-21 @ 12:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0